Ja dit is mogelijk, neem contact op met de klantenservice. Houd hiervoor je gegevens bij de hand en die van je bewindvoerder. We hebben een machtiging nodig van je bewindvoerder op origineel briefpapier van de bewindvoerder met hierop ten minste het volgende: naam en adresgegevens contractant, ordernummer en specificatie van het gewenste abonnement en handtekening van de bewindvoerder. |
Zeker, hiervoor kies je bij je bestelling voor 'Ik wil een nieuw nummer'. |
Geen zorgen, bij een afwijzing is er mogelijkerwijs wat fout gegaan bij je huidige provider. Wij nemen proactief contact met jou op voor een nieuwe datum. |
Dit kan tot 2 werkdagen vóór de ingangsdatum (dus de dag van de portering) geannuleerd worden. Neem hiervoor contact op met de klantenservice en houd je ordernummer bij de hand. |
Ja, indien je hiervan gebruik wenst te maken dien je het volgende te doen: laat bij het bestellen in het opmerkingsveld weten dat je gebruik wilt maken van E-sim. |
Neem hiervoor contact op met de klantenservice, houd hierbij je ordernummer bij de hand. |
Omdat je bij Werkt automatisch kan profiteren van meerdere nummers op 1 sim-kaart, is dual-sim overbodig! Wel zo handig! |
Het activeren van het nummerbehoud kan niet plaatsvinden als je op de dag van de overstap in het buitenland bent. Je kunt het nummerbehoud op een andere dag laten plaatsvinden. Neem hiervoor contact op met de klantenservice. |
Indien je al een vervangende SIM-kaart besteld hebt via de klantenservice is opheffing van de blokkade niet meer mogelijk. Je dient de geblokkeerde SIM-kaart door te knippen en weg te gooien. |
De PUK-code staat vermeld op de plastic kaart die je bij je SIM-kaart hebt gekregen. Heb je deze niet meer? Neem dan contact op met de klantenservice. |
Ben je je huidige SIM-kaart kwijt? Neem dan contact op met de klantenservice. |
Check of je data-roaming ingeschakeld is. Is dit wel het geval maar heb je nog steeds geen bereik? Neem dan contact op met de klantenservice. |
Kun je nog wel bellen/SMS'en maar niet internetten? Check dan of je APN instellingen goed ingeregeld zijn. Kun je ook niet bellen en is je abonnement volgens de ingangsdatum wel actief? Neem dan contact op met de klantenservice. |
APN; internet.mvno.mobi | Gebruikersnaam; mvno | Wachtwoord; mvno |
Zorg dat mobiele data is ingeschakeld onder instellingen -> mobiel netwerk -> optie 'Mobiele Data' en je roaming is ingeschakeld. Kom je er niet uit? Neem dan contact op met de klantenservice. |
Zorg dat mobiele data is ingeschakeld onder instellingen -> mobiel netwerk -> optie 'Mobiele Data' en je roaming is ingeschakeld. Kom je er niet uit? Neem dan contact op met de klantenservice. |
Je krijgt vanzelf een bericht bij (80% van) je limiet, je krijgt vervolgens de keuze om door te gaan buiten je bundel. Let op: hier zijn extra kosten van toepassing volgens de huidige tarieven. |
Neem hiervoor contact op met de klantenservice. Let op: wil je jouw simkaart in het weekend blokkeren? Stuur dan een mail naar klantenservice@werkt.nl. We pakken jouw verzoek dan z.s.m. op op de eerstvolgende werkdag. |
Nee. Een abonnement mag uitsluitend in een mobiele telefoon gebruikt worden. |
14 dagen na ontvangst van je factuur. Dit is meestal omstreeks de 14e van de maand. |
De afschrijving van de abonnementskosten (+ eventuele kosten buiten de bundel) hebben we niet af kunnen schrijven van je opgegeven rekening. Dit bedrag dient binnen 14 dagen alsnog betaald te worden (de bank doet X dagen na de eerste poging een nieuwe poging). |
Je factuur wordt maandelijks naar je gemaild. Ben je toevallig een factuur kwijt? Neem dan contact op met de klantenservice. |
Neem hiervoor contact op met de klantenservice. Je ontvangt dan een SEPA formulier welke je met je nieuwe bankgegevens dient te ondertekenen. |
De abonnementskosten worden maandelijks van je opgegeven rekeningnummer afgeschreven. De maandelijkse afschrijving is gebaseerd op de maandelijkse abonnementskosten en eventuele additionele verbruikskosten van de voorgaande maand (buiten de bundel). |
De nieuwe maandbundel start telkens op de 1e van de maand. |
Het verbuik is live in te zien in de Coligo Reach app welke je kunt downloaden in de Google Play Store of in de App Store. |
Het is mogelijk om een contract over te nemen. Neem hiervoor contact op met de klantenservice en houd zowel de gegevens van de beide personen bij de hand. |
De algemene voorwaarden vindt je hier. |
Het is mogelijk om een contract over te nemen. Neem hiervoor contact op met de klantenservice en houd de gegevens van de beide personen bij de hand. |
Is er sprake van een overlijdensgeval, neem dan contact op met de klantenservice. We helpen je graag om alles netjes te regelen. |
Neem hiervoor contact op met de klantenservice. |
Je opzegtermijn bedraagt 30 dagen. Opzeggen kan door te bellen naar de klantenservice. |
Je kunt je abonnement enkel aanpassen naar een ruimere bundel indien je nog in je huidige contractsperiode zit. Neem hiervoor contact op met de klantenservice. |